torsdag 7 juli 2011

Mera dekorationer

1. Bling i olika former 8 :- NY o OÖPPNAD
2. Lövknappar 3 :- *SÅLD*

3. Metallknappar 10 :- *SÅLD*
4. Pärlhattar 3:- (plast men liknar metall)
5. Diverse charms, öljetter 5 :-
6. Öljetter (blandade färger) 1 :- *SÅLD*

7. Lila brads 5 :- NY o OÖPPNAD
8. Bling i olika färger 5 :- *SÅLD*
9. Transparenta Dew Drops 10 :- *SÅLD*
10. Rosa o lila transparenta Dew Drops 10 :- *SÅLD*
11. Blåa transparenta Dew Drops 10 :- (har slunkit med ngn annan färg med ;-)) *SÅLD*
12. Små klädnyper i trä 5 :- *SÅLD*

13. "fotoremsa" i metall 3 st/pkt 3 :- *RESERVERAD*
14. "fotoremsa" i metall 3 st/pkt 3 :- *RESERVERAD*
15. "fotoremsa" i metall 3 st/pkt 3 :- *RESERVERAD*
16. Säkerhetsnålar i "guld" 5 :- *SÅLD*
17. Gem i annorlunda form 5 :- *SÅLD*

Lämna en kommentar till inlägget om vilken vilka saker du önskar köpa samt din mail adress så återkommer jag med betalningsinfo samt kostnad.

/ Ingela

6 kommentarer:

  1. Jag vill ha nr 8, 9, 10 och 11

    eva_jansson1@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Jag köper gärna nr.2; löv, nr 6; öljetter och nr 16, gem.
    Mvh Petra
    email: pooh_petra@yahoo.com

    SvaraRadera
  3. ...menar ju inte gem, utan säkerhetsnålar...!
    /Petra

    SvaraRadera
  4. Jag vill gärna köpa 13,14,15 om du har lust att hålla dom tills den 20e?

    SvaraRadera
  5. Jag vill gärna köpa nummer 3 metallknapparna.
    Mailadressen är vildaella(at)hotmail.com

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Kanske ska skicka min email också :D cessan78@gmail.com

    SvaraRadera