måndag 11 juli 2011

Blommor

1. 5 st blå rosor m tyll 5 :-

2. 6 st vita rosor m pistiller 5 :-
(finns 4 st buketter)

3. 5 st blå två i ton rosor 5 :-
(finns 3 st buketter)

4. 5 st blå rosor 5:-
(finns 3 st buketter)

5. 10 st blå-gråa rosor 1,5 cm 8:- *BÅDA SÅLDA*
(finns 2 st buketter)


6. 10 st blå-gråa rosor 1 cm 6 :-
(finns 3 st buketter)
*1 ST SÅLD*

7. Hydrangea blommor enligt bilden i lila toner 15 :- *SÅLD*

8. Hydrangea blommor enligt bilden i rosa toner 15 :- *SÅLD*

9. Hydrangea blommor enligt bilden i blåa toner 15 :- *SÅLD*

10. Hydrangea blommor enligt bilden i beiga toner 15 :- *SÅLD*

11. Vita hydrangea blommor enligt bilden 15 :- *SÅLD*

12. Vita blommor enligt bilden 15 :- *SÅLD*

13. Blommor enligt bilden 15 :- *SÅLD*

14. Blommor enligt bilden 15 :- *SÅLD*

Lämna en kommentar till detta inlägget om vilka blommor du är intresserad av samt din mailadress så återkommer jag med betalningsinfo samt fraktkostnad.

OBS 1 kronan på bilderna behåller jag ;-)

5 kommentarer:

  1. Jag köper gärna de blå och de lila Hydrangeorna.
    Bild nummer 7 och 9.
    Vildaella(at)hotmail.com är min mailadress.

    Kram/Helena

    SvaraRadera
  2. Hej.
    E väldigt intresserad av några av dina stämplar. Men har köpstop till den 25:E.
    E det ok om jag betalar dom då?
    Annicka
    annickaochjohan@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Hej!

    jag köper gärna nr. 5, 8 och 10 om dom finns kvar.

    lotta78@bredband.net är min mail.

    Mvh Charlotte

    SvaraRadera
  4. jag köper gärna nr 11 12 13 o14

    mvh ewa wannebrant

    SvaraRadera
  5. Hej !
    Köper gärna nr 5 och 6. ( 1 bukett vardera )
    Mvh Petra
    pooh_petra@yahoo.com

    SvaraRadera