tisdag 12 juli 2011

Dekorationer

1. 15 st charms (enligt bilden) 15 :-
(finns 2 st uppsättningar)
* BÅDA SÅLDA*

2. "rondeller" 2 st olika sorter, 10 av varje 10 :-

3. Hjärtbrads i antik silver 8 :- *SÅLD*

4. Runda brads i antiksilver 8 :- *SÅLD*

5. Blåa brads, 3 olika nyanser och sorter 8 :- *SÅLD*

6. Svarta brads, två olika sorter 8 :- *SÅLD*

7. Brads, nyckelhål och nyckel, 5 par, 5 :- *SÅLD*

Lämna en kommentar till detta inlägget om vad du önskar köpa samt din mail adress så återkommer jag med betalningsinfo och kostnad.

/ Ingela

4 kommentarer:

  1. Fösta blandade charmsen vill jag köpa. Cecilia Berglin

    SvaraRadera
  2. cecilia berglin12 juli 2011 kl. 23:05

    Jag vill köpa det första paketet med blandade charms. cecilia.berglin@gavle.se

    SvaraRadera
  3. Hej igen =)

    Har du kvar en förpackning av nr 1. "15 st charms"? Om det är möjligt så skulle jag vilja komplettera med dessa. Har inte hunnit betala in för blommorna än.

    lotta78@bredband.net var min mail.

    Mvh Charlotte

    SvaraRadera
  4. Elisabet Bergström14 juli 2011 kl. 22:08

    Hej igen
    Har hittat lite till jag vill ha:
    10. Fluid Chalk Cat´s Eye - Bisque NY o OÖPPNAD
    11. Scrappers Floss - Grön NÄSTAN HEL
    12. Felt Fusion, alla 3 pkt (gissar att där är ca 50 cm/pkt)
    3. Hjärtbrads i antik silver
    4. Runda brads i antiksilver
    5. Blåa brads, 3 olika nyanser och sorter
    6. Svarta brads, två olika sorter
    7. Brads, nyckelhål och nyckel, 5 par, 5 :-
    12. Små klädnyper i trä

    SvaraRadera